Що таке інформаційний еквайр?

Інформаційний еквайр Національної платіжної системи «Український платіжний простір» (НПС «ПРОСТІР») – це юридична особа, яка уповноважена Платіжною організацією надавати суб'єктам господарювання послуги з технічної підтримки та інформаційного обслуговування згідно з технологією зберігання і збору даних для реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) щодо передачі даних до органів доходів і зборів, та отримала від Національного банку України висновок про відповідність вимогам та правилам роботи, визначеним Національним банком України.

Відповідно до рішення Ради Платіжної організації НПС «ПРОСТІР» (протокол № 57/10/2019 від 31.07.2019), ТОВ УКРКАРТ-ЕКВАЙР отримало статус Інформаційного еквайра НПС «ПРОСТІР».

Що таке Національна платіжна система «Український платіжний простір» (НПС «ПРОСТІР») ?

Національна платіжна система «Український платіжний простір» (НПС «ПРОСТІР» – українська банківська багатоемітентна система масових платежів, в якій розрахунки за товари та послуги, видача готівки та інші операції здійснюються за допомогою платіжних карток системи з магнітною смугою та EMV-чипом.

Що таке РРО?

РРО – реєстратор розрахункових операцій, пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначено для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг). До реєстраторів розрахункових операцій належать: електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, комп'ютерно-касова система, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо.

Що таке СЗЗД РРО?

СЗЗД РРО – система зберігання і збору даних РРО, призначена для збору даних РРО до бази даних системи обліку даних РРО, для реалізації якої використовується зазначена технологія.

Що таке СОД РРО?

СОД РРО – система обліку даних РРО, програмно-апаратний комплекс, розміщений в центральному органі ДПС, що використовує інформацію, яка збирається за допомогою СЗЗД РРО.

Що таке ЦСО?

ЦСО – Центр сервісного обслуговування, суб'єкт господарювання, який за договором з постачальником надає послуги щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту реєстраторів розрахункових операцій.

Як Центрам сервісного обслуговування налагодити співпрацю з УКРКАРТ-ЕКВАЙР?

Заповнити та надіслати ЗАЯВКУ про співпрацю. Також надіслати на електронну адресу перелік необхідних сканкопій установчих документів підприємства, а саме:

В разі коли ЦСО юридична особа:

  • сканкопія свідоцтва про реєстрацію;
  • сканкопія витягу зі статуту (види діяльності);
  • сканкопія протоколу або наказу «Про призначення відповідальної особи, яка має право підпису договорів»;
  • сканкопія довідка статистики (ЄДРПОУ);
  • сканкопія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;
  • сканкопія свідоцтва платника ПДВ (у разі якщо юридична особа є платником ПДВ).

В разі коли ЦСО фізична особа-підприємець:

  • сканкопія свідоцтва про державну реєстрацію ФОП;
  • сканкопія свідоцтва платника єдиного податку;
  • сканкопія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;
  • сканкопія свідоцтва платника ПДВ (у разі якщо ФОП є платником ПДВ).

Після отримання установчих документів наш менеджер оформить з вами договір про надання послуг та надішле на поштову адресу вашого підприємства.

Ваша компанія, отримавши пакет документів в паперовому вигляді від ТОВ «УКРКАРТ-ЕКВАЙР», формує та відправляє на поштову адресу Товариства відповідний перелік документів, зазначений в супроводжувальному листі. Супроводжувальний лист ваше підприємство отримає в пакеті документів.

Після отримання та перевірки відповідного пакета документів спеціалістами ТОВ «УКРКАРТ-ЕКВАЙР» ваш ЦСО буде зареєстровано.

Який порядок переходу власника РРО на обслуговування до іншого ЦСО?

Відповідальна особа ЦСО повинна надіслати заявку на електронну адресу cso_support@e-ukrcard.com.ua (у вигляді сканкопії листа з печаткою та підписом керівної особи) із зазначенням найменування власника, його коду ЄДРПОУ, переліку РРО (ID_DEV і ФН), а також назву ЦСО, в який необхідно виконати перенесення.

Представник інформаційного еквайра запрошує додаткове підтвердження у ЦСО про правильність та актуальність отриманої інформації.

Після отримання підтвердження інформаційний еквайр здійснює перенесення власника до облікового запису нового ЦСО.

Який порядок перереєстрації персоналізованого РРО на іншого власника?

У системі «ЦСО-онлайн» ЦСО реєструє нового власника РРО (якщо він не був зареєстрований раніше).

ЦСО подає заявку на cso_support@e-ukrcard.com.ua (у вигляді сканкопії листа з печаткою та підписом керівної особи) із зазначенням переліку РРО для перереєстрації (ID_DEV і ФН), найменування їх поточного власника, його коду ЄДРПОУ, а також найменування нового власника РРО та коду його ЄДРПОУ.
інформаційний еквайр виконує скасування персоналізації РРО.

У системі «ЦСО-онлайн» ЦСО редагує запис РРО, вказуючи новий фіскальний номер і нового власника РРО.

ЦСО виконує повторну персоналізацію РРО.

Чи можливо тимчасово призупинити роботу РРО конкретному власнику?

Так, можна.

Для цього необхідно виконати такі дії:

ЦСО подає заявку на cso_support@e-ukrcard.com.ua (у вигляді сканкопії листа з печаткою та підписом керівної особи) із зазначенням найменування власника РРО і його коду ЄДРПОУ, а також причини блокування.

Інформаційний еквайр виконує деактивацію РРО за вказаною в заявці власнику, після чого РРО не зможуть відвантажувати дані та через 72 години будуть заблоковані.

За подальшою заявкою ЦСО на cso_support@e-ukrcard.com.ua (у вигляді сканкопії листа з печаткою та підписом керівної особи) із зазначенням найменування власника РРО і його коду ЄДРПОУ інформаційний еквайр виконує активацію РРО.

РРО заблокований. Що робити?

РРО заблокований через те, що інформація про проведені розрахункові операції (Z-звіти або чеки) не передавалась до ДПС протягом 72 годин або більше. Помилка усувається після поновлення передачі даних.

Рекомендовані дії:

  • провести передачу даних вручну згідно з інструкцією до РРО;
  • перевірити баланс SIM-карти;
  • перевірити наявність зв'язку РРО з еквайром згідно з інструкцією до РРО;
  • перевірити статус РРО в «ЦСО-онлайн». Можливо, РРО заблокований за заявкою інформаційному еквайру;
  • перевірити налаштування зв'язку з інформаційним еквайром.
Де і як можна заповнити заявку на співпрацю?