Порядок нарахування комісії за Послуги інформаційного еквайру відбувається за наступним принципом:

Статус РРО

Система

Активний

РРО персоналізований та може виконувати передачу даних.

Комісія нараховується.

Статус встановлює ЦСО/ інформаційний еквайр.

Припинений / Призупинений*

Комісія нараховується.

Активація не тарифікується.

Прийом даних від РРО не здійснюється.

Статус встановлює ЦСО.

Заблокований**

Комісія не нараховується.

Видалений***

РРО видалений з СЗЗД РРО Інформаційного еквайра.

Комісія не нараховується.

Прийом даних від РРО не здійснюється.

Статус встановлює інформаційний еквайр.

Очікує персоналізацію

Комісія не нараховується.

Прийом даних від РРО не здійснюється.

Статус встановлюється автоматично при реєстрації РРО.

Інше

Заміна модему, модуля МБ SAM, тощо …

* Використовується при виведенні з експлуатації РРО: тимчасове блокування в зв’язку з порушенням договірних відносин ЦСО-власник РРО відповідно договору, тощо…).

** Використовується при виведенні з експлуатації РРО на термін більший за 72 години (ремонт РРО у довгостроковий термін, сезонний вид роботи РРО, резервний статус РРО, тощо…).

*** Використовується при виведенні з експлуатації РРО (скасування реєстрації РРО, зміна ЦСО, розірвання Договору з Інформаційним еквайром, тощо…)

 

Замовник використовує наступні параметри:

- для доступу до системи «ЦСО-онлайн» за наступною web-адресою: https://cso.e-ukrcard.com.ua

- для реєстрації нових РРО у системі «ЦСО-онлайн» наступні параметри підключення: IP 213.160.130.62, port 30583 або IP 46.182.81.30, port 30583, або cso.e-ukrcard.com.ua

Більш детальну інформацію можна отримати у системі «ЦСО-онлайн» за посиланням «Довідка» (інструкція з експлуатації системи) або у робочі дні з 08:30 до 20:00 за телефонами 044-494-04-31, 050-380-32-24 або електронною поштою cso_support@e-ukrcard.com.ua

Замовник має право користуватися Послугами за цим Договором виключно для тих моделей РРО, на сервісне обслуговування яких Замовник має укладені чинні договори із виробниками РРО або представниками виробників РРО. Інформаційний еквайр залишає за собою право відмовити у користуванні Послугами тим моделям РРО, за якими у Замовника відсутні чинні договори на їх сервісне обслуговування із виробниками РРО.

У випадку звернення власника РРО до Інформаційного еквайра з приводу перенесення його РРО на обслуговування до іншого ЦСО або зняття з реєстрації при неможливості зв’язатися з Замовником протягом дня з моменту отримання відповідного звернення власника РРО, Інформаційний еквайр виконує відповідні дії та тарифікацію відповідно до умов цього Договору, а також інформує Замовника на відповідну адресу електронної пошти, зазначену у реквізитах та надсилає офіційного листа.